Živeti družbena omrežja

Matevž Berkopec Živeti družbena omrežja V današnjem času živimo dvojno življenje, realno, ki ga doživljamo skozi vsakdanjik, in digitalno, ki ga živimo na družbenih omrežjih. Podobno velja za podjetja, ki s pravim pristopom na družbenih omrežjih lahko močno okrepijo...
NA VRHU NOVE EVROPE

NA VRHU NOVE EVROPE

NEW NA VRHU NOVE EVROPE MREŽA Y&R JE OSVOJILA NAGRADO GOLDEN NET ZA NAJUSPEŠNEJŠO AGENCIJSKO MREŽO NOVE EVROPE!...
Boštjan Prijanovič – Golden Dream

Boštjan Prijanovič – Golden Dream

Boštjan Prijanovič Golden Dream Ko sem leta 1995 vstopil v svet oglaševanja, sta bila dva dogodka na leto, ki sta nekako postavila stvari na svoje mesto. Eno je bil letni žur mreže Saatchi/Bates v Beogradu. Tam smo potovali s kombijem preko Madžarske, spali v starem...
Zakaj brief? – Luka Kobale

Zakaj brief? – Luka Kobale

Luka Kobale ZAKAJ BRIEF? Upam, da bo tole prebral tudi kakšen naročnik … večina zaposlenih v agenciji namreč predobro ve kako in kaj. Na žalost večina briefov, ki jih dobimo v agencijo, ni vredna tega imena. Niti ni vredna časa, ki ga je odgovorni na strani...
I had a vision – Boštjan Prijanovič

I had a vision – Boštjan Prijanovič

Boštjan Prijanovič I HAD A VISION Pred dobrimi dvajsetimi leti je Bono rekel: I have a vision … television! Zdaj je vse čisto drugače. Televizija sploh nič več. Web, mobile, social. Ampak mi moramo še vedno oglaševati… Kaj zdaj?   Še dobro, da je tu Google....