STO – Visit for a day, …
Slovenska turistična organizacija- Kampanja: Visit for a day, remember for a lifetime
Za Slovensko turistično organizacijo smo pripravili kreativno zasnovo digitalne kampanje za preusmerjanje tranzitnih gostov, ki so jo izvajali na petih tujih trgih in podporno offline akcijo z letakom. Cilj kampanje je bil, da bi se v poletnih mesecih, tranzitni turisti, ki potujejo čez Slovenijo, ustavili v Sloveniji. V ta namen so jim sodelujoči partnerji ponudili posebne ugodnosti ob nakupu tedenske ali mesečne vinjete. V kampanji so sodelovali partnerji: Lipica, Postojnska jama in Predjamski Grad, Maribor in Ptuj.
Kreativna zasnova s sloganom skozi celotno kampanjo zajema pripravo slogana:
Visit for a day, remember for a lifetime!
Slogan smo adaptirali za družbena omrežja:
Visit #Maribor for a day, remember for a lifetime.
S sloganom smo želeli goste, ki bodo potovali čez Slovenijo, ozavestiti, da se izplača tudi krajši postanek. V slogan smo zajeli naravne in kulturne lepote sodelujočih partnerjev.
Materiali, ki smo jih pripravili za kampanjo:
- Komunikacijska rešitev Multiclick pasice, ki se je prikazovala na omrežju TripAdvisor.
- Oblikovna zasnova oglasov na družbenih omrežjih (Facebook in Instagram).
- Izdelava digitalnih native oglasov.
- Besedilo in oblikovanje brošure, ki jo tuji gostje dobijo na mejnih prehodih.
- Oblikovanje jumbo plakata.
- Prilagoditev video vsebin z ustreznimi podnaslovi.
Splošno:
Ime kampanje: KAMPANJA ZA PREUSMERJANJE TRANZITNIH GOSTOV NA IZBRANIH TUJIH TRGIH
Kanali: TripAdvisor, Facebook, Instagram, BTL.
Naročnik: STO Slovenija
Kreativna zasnova in oblikovanje: New Moment Ljubljana.