Matevž Berkopec
Živeti družbena omrežja

V današnjem času živimo dvojno življenje, realno, ki ga doživljamo skozi vsakdanjik, in digitalno, ki ga živimo na družbenih omrežjih. Podobno velja za podjetja, ki s pravim pristopom na družbenih omrežjih lahko močno okrepijo vrednost svoje tržne znamke.

Družbena omrežja za podjetja.

Za podjetja so družbena omrežja odlična priložnost in hkrati past. Ogromno odličnih znamk so družbena omrežja omrežja dodobra izkoristila, veliko pa  je tudi takih, ki so je ujeli v past nesmiselnih objav, ki ne ponujajo presežka. Kje ste se ujeli vi? Delo na tovrstnih platformah zahteva jasen načrt in konsistentno delo in le v povezavi z obojim ste lahko uspešni. Vsi poznamo televizijske oglase, ki obljubljajo uspehe praktično čez noč, kar pa vemo, da ni mogoče. Z enim jogurtom ali z fitnes napravo ne bomo vitki, z delom in časom, ki ga bomo vložili, pa je zastavljen uspeh bližje. Tudi podjetja morajo živeti na družabnih omrežjih, kjer lahko dobro spoznajo svoje stranke, s katerimi širijo svoje produkte. Poznate ljudi, ki so všečkali vašo stran? Ste se kdaj vprašali zakaj so se znašli pri vas in kaj imajo od tega? Da pa nekoga spoznaš je potreben čas, ta ista lekcija velja tudi za partnerske odnose. Torej…čas!

Miti in legende.

Ni hitrega uspeha. S primernimi denarnimi vložki lahko hitro pridobite želene všečke ali sledilce, ki pa so nelojalni, vas ne poznajo in od njih je bore malo uspeha. Pogosto vidim, da imajo določeni vplivneži ogromno število sledilcev, dejanski odziv na njihove vsebine pa je bistveno manjši. To razmerje nam velikokrat pove, da so takšni všečki lahko sporni. Veliko je tudi dobrih vplivnežev, ki ustvarjajo kakovostne vsebine, ki so zanimive za ljudi in so zelo pomemben faktor pri krepitvi vaše znamke.

Živeti s svojimi potrošniki.

Družabna omrežja so več kot le priložnost za razkazovanje svojih produktov. Izkoristimo jih lahko za dajanje nasvetov, pogovor, vprašanja, mnenja. S pravim pristopom so tudi negativna mnenja lahko spreobrnejo v pozitivna. Kdo je popoln? Nihče. In tudi na družabnih omrežjih se ni potrebno obnašati, da ste popolni na vseh področjih, ker se s tem izgubi pristnost. Ob pravem pristopu vam lahko potrošnik da koristne nasvete za izboljšanje svojih vsebin. Povezanost je obojestranska, največja napaka podjetij je, da se pogosto postavijo nad svojega potrošnika in se do njega obnašajo pokroviteljsko, kar sčasoma opazi. Družabna omrežja so odlična priložnost za zrelo komunikacijo z ljudmi, ki vam konec koncev prinašajo dobiček.

Zakaj se bojimo negativnih komentarjev.

Vsako podjetje sčasoma naleti na nezadovoljnega potrošnika, ker smo ljudje, ki se odzivamo vsak na svoj način. Družbena omrežja so zato ravno priložnost, da s pravo reakcijo negativen komentar obrnete sebi v prid. Podjetja so ljudje in nikoli ne smemo pozabiti, da je lepa beseda vedno našla lepo mesto. Če verjamete v svoje produkte, se vam »negativnežev« ni treba bati, t.i. trole uporabniki v večini primerov sami izločijo, v res skrajnih primerih pa lahko skrijete negativen komentar (vidijo ga samo prijatelji našega nezadovoljneža) in se z nezadovoljnim potrošnikom pomenite v zasebnem sporočilu. Odkritost vedno vodi v rešitev, najslabše je narediti nič.

Živeti družbena omrežja.

Družbena omrežja moramo živeti in rojevati nove ideje s katerimi negujemo predvsem najbolj lojalne potrošnike, ki so nam v kasnejši fazi najboljši vplivneži. Dober glas seže v deveto vas.