STO – Visit for a day, …

Slovenska turistična organizacija- Kampanja: Visit for a day, remember for a lifetime

Za Slovensko turistično organizacijo smo pripravili kreativno zasnovo digitalne kampanje za preusmerjanje tranzitnih gostov, ki so jo izvajali na petih tujih trgih in podporno offline akcijo z letakom. Cilj kampanje je bil, da bi se v poletnih mesecih, tranzitni turisti, ki potujejo čez Slovenijo, ustavili v Sloveniji. V ta namen so jim sodelujoči partnerji ponudili posebne ugodnosti ob nakupu tedenske ali mesečne vinjete. V kampanji so sodelovali partnerji: Lipica, Postojnska jama in Predjamski Grad, Maribor in Ptuj.

Kreativna zasnova s sloganom skozi celotno kampanjo zajema pripravo slogana:
Visit for a day, remember for a lifetime!

Slogan smo adaptirali za družbena omrežja:
Visit #Maribor for a day, remember for a lifetime.

 

S sloganom smo želeli goste, ki bodo potovali čez Slovenijo, ozavestiti, da se izplača tudi krajši postanek. V slogan smo zajeli naravne in kulturne lepote sodelujočih partnerjev.

Materiali, ki smo jih pripravili za kampanjo:

  • Komunikacijska rešitev Multiclick pasice, ki se je prikazovala na omrežju TripAdvisor.
  • Oblikovna zasnova oglasov na družbenih omrežjih (Facebook in Instagram).
  • Izdelava digitalnih native oglasov.
  • Besedilo in oblikovanje brošure, ki jo tuji gostje dobijo na mejnih prehodih.
  • Oblikovanje jumbo plakata.
  • Prilagoditev video vsebin z ustreznimi podnaslovi.

Splošno:

Ime kampanje: KAMPANJA ZA PREUSMERJANJE TRANZITNIH GOSTOV NA IZBRANIH TUJIH TRGIH

Kanali: TripAdvisor, Facebook, Instagram, BTL.

Naročnik: STO Slovenija

Kreativna zasnova in oblikovanje: New Moment Ljubljana.