Ohridea 2018.

Matevž Berkopec

Širša ekipa agencije (Boštjan, Luka, Matevž, Jure, Jure, Uroš in Jasna) se je odpravila na Ohridsko jezero, kjer vsaki dve leti poteka srečanje vseh agencij New Moment. Naučili smo se novih trendov, imeli delavnice, razvijali nove ideje, spoznavali mesto Ohrid, odkrivali skrite kotičke jezera in se na splošno zabavali. Letošnja Ohrideja je potekala pod geslom: Let’s get to grow each other.

[Prvi dan] – Prihod in večerno druženje.

Po 14 urah vožnje iz Slovenije, smo srečno prispeli v hotel Inex Gorica ob Ohridskem jezeru. Po uspešni nastanitvi v sobah smo vsi lačni in žejni komaj čakali, da s Taxi službo prispemo v center mesta. Tam smo se vkrcali na katamaran, ki nas je odpeljal do gostilne ob robu jezera. Jedli in pili smo odlično, sploh degustacija avtohtonega žganja nas je več kot prepričala.

Za naslednje jutro smo imeli nalogo, da pripravimo predstavitev agencije, zato je takoj po prihodu nazaj v hotel, sledilo montiranje predstavitvenega filmčka. V hotelski hali smo Jure, Matevž in Luka ob družbi Jack Danielsa uspeli narediti zastavljeno. Ob koncu dneva smo utrujeni obiskali še večerno spoznavno zabavo, ki sta jo na polno izkoristila naša najmlajša člana Jure in Uroš.

Na vrhu prelaza v Makedoniji.

[Drugi dan] – Prihod in večerno druženje.

Po jutranjem zajtrku je sledil uradni del programa letošnje Ohrideje. Sledile so prezentacije posameznih agencij po regijah, kjer smo videli ogromno kreativnih rešitev za kampanje, ter tudi sami dobili veliko novih idej za plasiranje le teh tudi v Sloveniji. Po koncu prezentacij smo se razdelili v skupine, ki so imele dve nalogi – Se spoznati in narediti kreativno rešitev za klienta na podlagi brifa. Rešitve smo predstavili naslednji dan, več o temu, sledi v nadaljevanju zapisa.

Po uradnem delu, smo imeli druženje na plaži v družbi koktajlov in tradicionalne balkanske kulinarike. Jure, naš copywritter je zbral pogum in se v jezeru, ki je imelo 18 stopinj, tudi kopal. Ostali smo se rajši držali obale 🙂

Šiša.

Po preživetem prijetnem popoldnevu so se Boštjan, Jasna, Jure in Uroš odločili, da je potrebno za domov imeti spominke, zato so krenili proti centru mesta, medtem pa smo Matevž, Luka in Jure V. ocenili, da je počitek ključen za preživetje večera, zato smo odšli spat v hotel. Prva ekipa je posledično odkrila lokal s šišo … (smo ga obiskali tudi naslednji dan 😉 )

… Skatka, vsi skupaj smo se ponoči ujeli v centru mesta, kjer smo imeli organizirano odlično zabavo 😉

[Tretji dan] – Predstavitev idej v skupinah in izlet z ladjo.

Kot sem omenil že zgoraj, smo imeli predvideno delo v skupinah. Tako je celotno soboto dopoldne minilo v znamenju razmišljanja o kreativnih rešitvah za predlagane kliente. Vse rešitve smo kasneje pod budnim očesom komisije, v kateri je sodeloval tudi Boštjan (sestavljena je bila direktorjev posameznih agencij New Moment), predstavili vsem udeležencem. Matevž je bil v ekipi, ki si je zaslužila pohvale, za kaj več, bi morali izpiliti prezentacijo. Jure Verčko pa je sodeloval v skupini, ki je osvojila končno tretje mesto in s tem postal najboljši posameznik slovenske odprave. Za nagrado je dobil en dan dopusta 🙂

Ladja in antične izkopanine.

Veseli nad uspehom Jureta, smo veseli in lačni odšli na ladjo, ki nas je že čakala pod hotelom. Na njej smo kosili in uživali nad čudovitim razgledom. Ogledali smo si antično vasico na jezeru, ki je spremenjena v muzej in stara že preko 6000 let. Res izjemna kulturna znamenitost, ki se jo izplača ogledati.

[Zadnji dan] – Vožnja v Slovenijo

Polni vtisov smo ob 8:00 zjutraj odrinili proti Sloveniji. Na pol poti smo se na poštenem kosilu ustavili še v Beogradu. Ohridea 2018 je pustila odlične vtise. Vrnili smo se z novimi poznanstvi in novimi idejami! Že komaj čakamo naslednjo ki bo čez 2 leti.