Nasveti za soočanje z negativnimi komentarji na facebook-u

Matevž Berkopec

Na vaši Facebook strani se slejkoprej soočite z negativnimi komentarji, ki so lahko za vaš brand moteči. Ponujamo vam nekaj nasvetov za učinkovito soočanje s to problematiko.

Ohranite profesionalnost in mirnost.

Kot so govorile že naše babice: »Lepa beseda, lepo mesto najde.« Nikoli ne odgovarjajte žaljivo ali nesramno do potrošnika, ne glede na njegove žaljive besede. Prijazen pozitiven odgovor prinese veliko več koristi od nesramnega in žaljivega. Vsi smo zgolj ljudje, ki imamo lahko slab dan, slab trenutek, ki ga izrazimo v obliki negativnega komentarja na družbenih omrežjih. Tovrstnega komentarja nikoli ne vzemite osebno.

Skrijte komentar.

V kolikor je komentar res žaljiv ga lahko skrijete. V komentarju uporabnika se na desni strani skriva majhen x, s katerim lahko komentar zakrijete, ki je od sedaj naprej viden samo prijateljem osebe, ki je komentar napisala.. Še vedno predlagamo, da na tovrstne odzive podate odgovor in, da je skrivanje komentarjev oziroma neodziv nanje z vaše strani praksa zgolj v določenih primerih.

Odgovor v zasebno sporočilo.

Recimo, da je uporabnik nezadovoljen z vašim izdelkom. Prijazno se ga lahko opomni, da vsako mnenje šteje in da mu z veseljem odgovorite v zasebnem sporočilu. Tako se najlažje izognete nepotrebni javni debati in se z nezadovoljnim uporabnikom pomenite v zasebnem sporočilu.

Izbris uporabnika.

V kolikor imate težave z uporabnikom, ki nenehno komentira negativno in škodi vaši podobi ga lahko izbrišete iz liste všečkarjev. Pod nastavitvami se pomaknete na »osebe in druge strani«, kjer se vam zlistajo vsi vaši sledilci. Težavnega lahko preprosto najdete in izbrišete. Tega manevra se poslužujte v kolikor ste izčrpali vse navedene rešitve –> Prijazen komentar, povabilo k pogovoru v zasebno sporočilo, skrivanje komentrajev, itd. V najbolj skrajnih primerih se lahko tudi piše Facebook-u, ki na podlagi utemeljenih razlogov lahko izbriše uporabnikov profil.

Onemogočite označevanje uporabnikov.

V kolikor zaradi različnih razllogov ne želite, da se uporabniki v komentarjih označujejo, lahko slednje preprečite z preprosto nastavitvijo. Pod nastavitvami in možnostmi označevanja se nahaja gumb s katerim preprosto označite, da na strani označevanje ni dovoljeno. S tem onemogočite, da bi uporabniki označevali svoje prijatelje, hkrati pa si lahko zmanjšate doseg objav. Priporočamo previdnost in premišljenost, če se odločite za ta korak.

Blokirajte določene ključne besede.

Recimo, da si ne želite, da se določene ključne besede pojavljajo v komentarjih jih lahko preprosto prepoveste. Pod nastavitvami in moderiranju strani najdete okence, kamor neželjene besede vpišete. Tako lahko uporabnikom preprečite, da v komentarjih ne morejo uporabljati vam (ne) ljubih besed.

Nič ni univerzalno.

Vedeti morate, da en slab komentar ni mnenje vseh vaših sledilcev. Ponavadi so tisti zadovoljni tiho in vas bodo spremljali še naprej. Odveč je bojazen, da bo en negativen komentar prinesel katastrofo in bo slab za vaš brand. Ob dobri reakciji na negativen komentar lahko vaše podjetje celo veliko pridobi, saj z odgovorom sporočite, da kupce poslušate in jim nudite vso podporo tudi, če so z izdelkom/storitvijo nezadovoljni.

Zanimivo dodatno branje: 

Mail: matevz@newmoment.si