KAKO USTVARITI SVOJO
PRVO FACEBOOK PROMOCIJO

MATEVŽ BERKOPEC

Svoj posel lahko razširite s Facebook promocijo. Predstavite lahko vse s čimer se ukvarjate in s tem gradite in povečujete nabor svojih strank.

Če ste lastnik/ca Facebook strani, bodisi za svoje podjetje ali v osebne namene, lahko izvajate promocijo, s katero dosežete večje število ljudi. Predpriprave niso zahtevne, potrebujete zgolj kreditno kartico ali odprt račun na PayPalu.

Vsebina:

Vaš denar se splača vložiti v posebne produkte, ki jih želite še posebej izpostaviti. Vedite, da bodo uporabniki kliknili na vašo stran, kjer bo tudi ostala organska vsebina lepo urejena. Promovirati vsak produkt ali vsako objavo ni smiselno in pri uporabnikih lahko sčasoma naleti na odpor. Pri oglaševanju/promoviranju objav bodite zmerni.

Budget:

Denarni vložek je odvisen od števila ljudi, ki jih želite doseči. Več kot boste pripravljeni plačati, več in večkrat bo vaša objava zadela vašo ciljno publiko (o tem več v nadaljevanju). Recimo, da smo se v našem primeru odločili, da bomo dosegli približno 5000 ljudi, za kar zadostuje okoli 50 € denarnega vložka. O podrobnem oglaševanju se razpišemo v enem izmed naslednjih zapisov.

  1. Premaknemo se na objavo, ki jo želimo promovirati in kliknemo na povezavo »promoviraj objavo«. Vidite, da je naša objava organsko že dosegla 453 ljudi, s promocijo pa smo si zadali, da naša objava doseže vsaj 5000 ljudi.

 

 

2. Odpre se okno, kjer lahko nastavljamo promocijo.

Prva puščica označuje ciljno skupino, ki jo nastavljate na gumbu »Uredi«. Ciljna skupina je zelo pomembna, saj se bo promocija prikazovala zgolj ljudem, ki jih boste izbrali. Druga puščica označuje proračun in trajanje promocije.

Če se z drsnikom pomaknete nižje, lahko nastavljate promocijo po dnevih in izberete plačilno sredstvo, kar označujeta tretja in četrta puščica.

3. Nastavljanje ciljne skupine

Vrnimo se na začetek, da nastavimo ciljno skupino. Kliknimo gumb uredi (za urejanje že obstoječe ciljne skupine) ali ustvari novo ciljno skupino (za urejanje nove ciljne skupine). Odpre se sledeče okno:

V imenu poimenujete vašo ciljno skupino, ki jo lahko shranite tudi za naslednjič. Mi smo našo poimenovali »rojstni dan skupina«. Naš oglas bo dosegel oba spola v starosti od 18 do 65 + let, ki živijo v Ljubljani. Za vašo promocijo lahko izberete le moške ali ženske, spreminjate lahko starostno skupino in v katerem mestu ali državi želite, da se promocija izvaja. Spodaj vidite, da smo dodali še zanimanja ljudi, ki jih ciljamo, torej dieta in ‘eating’  🙂 Ko smo zadovoljni z izbiro, kliknemo shrani in sistem nas vrne na prvotno okno, kjer izberemo proračun in trajanje promocije.

4. Proračun in trajanje promocije.

Nastavimo skupni proračun, ki smo si ga zamislili. Facebook nam avtomatsko preračuna koliko oseb naj bi naša objava dosegla. Te številke so včasih realne, včasih niso, zato jih jemljemo z zdravo mero razuma. Med samo promocijo bomo lahko v živo spremljali naš napredek, zato te številke v tej fazi niso ključnega pomena. Nastavimo še datum, koliko časa naj promocija traja, lahko izberete že prednastavljene ikone (1 dan, 7 dni, 14 dni) ali pa spodaj v koledarju izberete datum, do katerega želite, da traja promocija.

V naslednjem koraku boste zasledili napis: Sledenje konverzijam. Facebook omogoča pixle ali po slovensko, slikovne pike, ki jih implementirate v kodo na spletni strani in tako sledite, kdo je prišel na spletno stran iz vaše FB strani in kako globoko je po spletni strani potoval. Slednjega v našem primeru ne potrebujemo, saj ne vodimo nikogar na spletno stran, temveč samo uvajamo promocijo na zidu. Več o slikovnih pikah v naslednjih zapisih. Spodaj izberete še plačilo in nastavitev promocije je končana.

Z gumbom »promocija« na desni strani lahko zaključite urejanje. Oglas gre v pregled Facebook-u, zato do samega začetka promocije lahko traja še nekaj ur. Tudi, ko že zaženete promocijo lahko oglas ponovno urejate, če se slučajno odkrijejo napake.

Tako. Nastavili smo našo prvo promocijo, sedaj pa lahko le čakamo zavistne poglede na našo odlično pizzo.

E-mail: matevz@newmoment.si