Kaj veste o statistiki vaše Facebook strani?

Matevž Berkopec

Za poznavanje vaših sledilcev na Facebooku obstaja priročno orodje za statistiko, ki vam pomaga k še bolj učinkovitem oglaševanju. Vedno znova poudarjamo, da je pri uspešnem marketingu ključno poznavanje vaših strank. Kako torej preveriti statistiko svoje poslovne Facebook strani? Nekaterih statistik se bomo zgolj dotaknili, medtem ko bomo ostale obdelali bolj podrobno.

  1. Na vrhu strani (Page-a) izberemo zavihek Vpogledi. Link nas vodi do splošnega pregleda naše Facebook strani.

 

Pod Page Summary lahko izberemo časovno obdobje, za katerega želimo, da nam Facebook pokaže statistiko. V našem primeru smo izbrali časovno obdobje zadnjega meseca (28 dni). V tem časovnem obdobju smo zaznali 205 ogledov naše strani, dosegli smo 1612 ljudi in imeli 589 post engagementa (všečki, komentiranje, delitve strani, označevanje strani in ostale aktivnosti). Hkrati smo povečali število sledilcev za 7. Skratka pregled nam omogoča splošen vpogled v dogajanje na naši strani, podatke pa lahko tudi izvozite s pomočjo gumba zgoraj desno –> Export data.

2. Sledilci

Če se pomaknemo nižje po zbirnem meniju pridemo do zavihka Sledilci. Namenoma sem izpustil povezavo promotions, saj v tem mesecu nismo imeli promocij, zato podatkov o tem nimamo. V kolikor ste imeli objave, ki ste jih promovirali, ali imeli nastavljene oglase, boste pod tem zavihkom lahko spremljali uspešnost posamezne promocije, oglasa/ov.

Vidimo, da ima stran v našem primeru 893 sledilcev, desno zgoraj lahko nastavite koledar za katero obdobje želite, da se vam prikažejo podatki. Če izberete večje časovno obdobje, boste lahko videli rast/padec vaših sledilcev. Mi smo izbrali časovno obdobje enega meseca, kjer vidimo, da imamo dokaj konstantno število sledilcev skozi celotno izbrano obdobje.

3. Všečki.

Pod zavihkom všečki lahko spremljamo napredek pri všečkanju naše strani. Podobno kot pri sledilcih si lahko tudi tu nastavimo koledar in časovno obdobje, ki naj ga Facebook zajame. Pri všečkih moramo biti pazljivi, saj njihovo število ni nujno pokazatelj uspešnosti Facebook strani. Mnogokrat o uspešnosti odloča vsebina in ne število potencialnih ljudi, ki bi lahko videli objavo. V času, ko organske objave dosežejo vse manj ljudi, pa je dobra vsebina še toliko bolj pomembna. Več o tem si lahko preberete na [povezavi]

4. Reach, ogledi strani, Page previews, dejavnosti na strani

Reach – V kolikor ste ljubitelji krivulj, lahko na tem zavihku grafično spremljate dejavnosti na vaši strani. Lahko vidite razmerje med plačanimi in organskimi objavami, preverite število všečkov, komentarjev, delitev vaše strani. V statistiko je vključeno tudi spremljanje reakcij ljudi na vaše objave (like, super like, obožujem, haha, itd…). Skratka, statistika, ki nam da plastične podatke o objavah.

Ogledi strani – Krivulji, ki nam omogočita podrobnejši vpogled v oglede strani. Podatke lahko spremljamo po vseh objavah ali pa statistiko razdelimo v sekcije in spremljamo po posameznih objavah. Na spodnji krivulji pa lahko spremljate od kje ljudje prihajajo na vašo stran, starost ljudi, ki so obiskali vašo stran v izbranem obdobju, iz katerega mesta prihajajo obiskovalci in celo katero pametno napravo uporabljajo.

Page previews, dejavnosti na strani – Podobna orodja, kot Ogledi strani, kjer lahko med sabo primerjamo različne komponente statistične analize, ki nas zanima.

5. Objave

Pod zavihkom objave si lahko pogledamo, na katere dneve so naše objave najbolj uspešne. Praviloma je doseg objav največji ob nedeljah in v našem primeru slednje drži. Kot vidimo je vrhunec okoli 21. ure, pozimi, ko se premakne ura, pa se maksimalni doseg premakne proti 19. uri. Ura največjega dosega je pomembna za nastavljanje objav, ki jim lahko določimo uro, kdaj naj se aktivirajo (več o tem v naslednjih zapisih).

6. Dogodki, videoposnetki

V kolikor ste v zadnjem času ustvarili kakšen dogodek, lahko pod zavihkom Dogodki spremljate njegov napredek ali končni doseg. Podobno je z video vsebinami, ki imajo za statistično obdelavo svoj zavihek in tu si lahko pogledate uspešnost vaših video vsebin.

7. Osebe

Še ena zelo pomemba sekcija za poznavanje svojih uporabnikov je zavihek osebe. Spremljate lahko razmerje med moškimi in ženskami in v katero starostno skupino spadajo. V našem primeru imamo med všečkarji večino žensk, ki so stare med 25 in 45 let. Slednji podatek je izjemno koristen pri targetiranju oglaševanja, kjer je starost in spol uporabnikov, ki jih bomo ciljali, najpomembnejša komponenta. Večina uporabnikov je iz Slovenije, sledi Srbija, vidimo lahko tudi, da med mesti prednjači Ljubljana. Pred kreiranjem novega oglasa je ta zavihek najbolj pomemben, da zajamemo ciljno skupino, ki jo želimo. Kako do svoje prve promocije si lahko preberete na [povezavi]

8. Lokalno, sporočila

Lokalno je danes hit, tako v prehranski industriji, kot v oglaševalski. Težko boste postali prepoznavni, če še vaš sosed ne ve, da obstajate. Na zavihku lokalno lahko spremljate prepoznavnost znamke v okolici, po možnosti tudi nastavite promocije zgolj na lokalno okolje. Vidite lahko ljudi, ki so blizu vas, in uporabljajo Facebook, ter jih s primerno vsebino negujete. Dober glas seže v deveto vas, potrudite se, da v lokalnem okolju ljudje vedo s čim se ukvarjate. Pod sporočili pa je navedeno število novih sporočil v izbranem obdobju, slednje lahko urejate in pregledujete na podzavihku »prejeto« v glavi statistike.

Obdelali smo statistiko Facebook strani. Kot vidite je predvsem pomembno, da statistiki sledimo in jo pravilno uporabimo pri targetiranju naših potencialnih potrošnikov. Da ne bomo ženskih torbic prodajali moškim ali kravat ženskam 🙂

Dodatno zanimivo branje:

matevz@newmoment.si